TY - JOUR AU - Sánchez-Labella Martín, Inmaculada DA - 2021 SN - 2444-0221 UR - http://hdl.handle.net/10612/15625 AB - [ES] Este artículo pretende conocer el modo en que las marcas deportivas más valoradas, según el Informe BrandZ 2020, han representado o representan a las mujeres en aquellas campañas enfocadas en incentivar los principios de igualdad en el ámbito... AB - [EN] This article aims to find out how the most valued sports brands, according to the BrandZ 2020 Report, have represented or represent women in those campaigns focused on promoting the principles of equality in the sports field. The analysis of the... LA - spa PB - Universidad de León KW - Educación KW - Marcas deportivas KW - Deporte KW - Publicidad KW - Igualdad de género KW - Superación KW - Representación femenina KW - Sport brands KW - Sport KW - Advertising KW - Gender equality KW - Personal improvement KW - Female representation TI - Representación femenina en las campañas publicitarias de marcas deportivas T2 - Female representation in advertising campaigns for sports brands DO - 10.18002/cg.v0i16.6517 M2 - 428 ER -