TY - JOUR AU - Buitrago, Álex AU - Martín García, Alberto DA - 2021 UR - http://hdl.handle.net/10612/15644 AB - [ES] Un porcentaje de las plantillas de las agencias de publicidad y los departamentos de comunicación de las marcas está conformado por mujeres graduadas y licenciadas en titulaciones de Ciencias de la Comunicación. El objeto de esta investigación... AB - [EN] Advertising agencies and brands are formed by women graduates in studies belonging to Communication Sciences. Through this research, we aim to give these women a voice and find out first-hand what their perception is about the position they... LA - spa PB - Universidad de León KW - Educación KW - Publicidad KW - Igualdad KW - Comunicación KW - Género KW - Educación mediática KW - Mujeres KW - Ciencias de la comunicación KW - Advertising KW - Equality KW - Communication KW - Gender KW - Media education KW - Women KW - Communication sciences TI - Percepción de las profesionales de la publicidad sobre la igualdad laboral en su sector T2 - Women working in advertising and their perceptions about the equality in this sector DO - 10.18002/cg.v0i16.6973 M2 - 688 ER -