• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
  • Contact Us
  • Send Feedback
  • Enlaces y accesos
    • Derechos de autor
    • Políticas
    • Guía de autoarchivo
    • FAQ y ayuda
    • La ULE y el Acceso Abierto
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Repositorio
    Institucional
    Abierto

    Browse

    All of BULERIACommunities and CollectionsAuthorsDirectoresTitlesSubjectsFacultad/CentroÁrea de conocimientoFecha de creación/publicaciónTitulaciónThis CollectionAuthorsDirectoresTitlesSubjectsFacultad/CentroÁrea de conocimientoFecha de creación/publicaciónTitulación

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Otros enlaces

    View Item 
    •   BULERIA Home
    • Scientific Production
    • Artículos de revista (post-print)
    • View Item
    •   BULERIA Home
    • Scientific Production
    • Artículos de revista (post-print)
    • View Item

    Compartir

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • oai_openaire
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Academic Search
    Título
    A WebQuest Framework to Improve the Study of Deadlock and Process Synchronization
    Autor
    Panizo Alonso, LuisAutoridad Buleria
    Fernández, Ramón
    Sánchez, Lidia
    Facultad/Centro
    Escuela de Ingenierias Industrial e Informatica
    Área de conocimiento
    Arquitectura y Tecnologia de Computadores
    Datos de la obra
    Journal of Universal Computer Science, 2007, vol. 13, n. 7
    Editor
    J.UCS consortium
    Fecha
    2007-07-25
    Descripción física
    P. 932-937
    Abstract
    The impact of the Internet on Society also affects learning at University. Students use not only printed books and their own notes, but also the information available on the Net. WebQuests are learning tools that help the students use the Internet, but under the supervision of the lecturer, who has previously selected the most interesting sites to visit. An experience of using WebQuests with first year Computer Science students is shown, as well as the good results obtained both in the improvement of examination results and in the positive attitude of the students when using WebQuests
    Materia
    Educación
    Informática
    Palabras clave
    WebQuest
    E-learning
    Tecnología
    Internet
    Idioma
    eng
    Tipo documental
    info:eu-repo/semantics/article
    Peer review
    SI
    URI
    http://hdl.handle.net/10612/3141
    Collections
    • Artículos de revista (post-print) [1546]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    jucs_13_7_0932_0937_panizo.pdf
    Tamaño:
    166.2Kb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen