• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
Consorcio BUCLE Recolector
  • Contactez-nous
  • Faire parvenir un commentaire
  • Enlaces y accesos
    • Derechos de autor
    • Políticas
    • Guía de autoarchivo
    • FAQ y ayuda
    • La ULE y el Acceso Abierto
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Repositorio
    Institucional
    Abierto

    Consorcio BUCLE Recolector

    Parcourir

    Tout BULERIACommunautés & CollectionsAuteursDirectoresTitresSujetsFacultad/CentroÁrea de conocimientoFecha de creación/publicaciónTitulaciónCette collectionAuteursDirectoresTitresSujetsFacultad/CentroÁrea de conocimientoFecha de creación/publicaciónTitulación

    Mon compte

    Ouvrir une session

    Statistiques

    Statistiques d'usage de visualisation

    Otros enlaces

    Voir le document 
    •   Accueil de BULERIA
    • Publications Scientifiques
    • Untitled
    • Voir le document
    •   Accueil de BULERIA
    • Publications Scientifiques
    • Untitled
    • Voir le document

    Compartir

    Exportar

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Academic Search
    Título
    A WebQuest Framework to Improve the Study of Deadlock and Process Synchronization
    Autor
    Panizo Alonso, LuisAutor de la institución ORCID
    Fernández, Ramón
    Sánchez, Lidia
    Facultad/Centro
    Escuela de Ingenierias Industrial e Informatica
    Área de conocimiento
    Arquitectura y Tecnologia de Computadores
    Datos de la obra
    Journal of Universal Computer Science, 2007, vol. 13, n. 7
    Editor
    J.UCS consortium
    Fecha
    2007-07-25
    Descripción física
    P. 932-937
    Résumé
    The impact of the Internet on Society also affects learning at University. Students use not only printed books and their own notes, but also the information available on the Net. WebQuests are learning tools that help the students use the Internet, but under the supervision of the lecturer, who has previously selected the most interesting sites to visit. An experience of using WebQuests with first year Computer Science students is shown, as well as the good results obtained both in the improvement of examination results and in the positive attitude of the students when using WebQuests
    Materia
    Educación
    Informática
    Palabras clave
    WebQuest
    E-learning
    Tecnología
    Internet
    Idioma
    eng
    Tipo documental
    info:eu-repo/semantics/article
    Peer review
    SI
    URI
    http://hdl.handle.net/10612/3141
    Aparece en las colecciones
    • Untitled [2506]
    Afficher la notice complète
    Fichier(s) constituant ce document
    Nombre:
    jucs_13_7_0932_0937_panizo.pdf
    Tamaño:
    166.2Ko
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    Voir/Ouvrir