TY - JOUR AU - Sapiña, Joan DA - 2022 SN - 0213-1382 UR - http://hdl.handle.net/10612/15866 AB - [ES] Este trabajo estudia mediante el Análisis de Errores las entradas del Corpus de Aprendices de Español (CAES) donde los aprendientes lusófonos usan o deberían usar «para que + subjuntivo». Se han recogido un total de 151 entradas entre los niveles... AB - [EN] This work uses Error Analysis to study the entries in the Corpus de Aprendices de Español (CAES) where Portuguese-speaking learners use or should use «para que + subjunctive». A total of 151 entries have been collected between levels A1-C1, whose... LA - spa PB - Universidad de León KW - Lengua española KW - Lingüística KW - ELE KW - Interferencias KW - Corpus KW - Análisis de errores KW - CAES KW - Oración final KW - SFL KW - Interferences KW - Corpus KW - Error analysis KW - Final clause TI - La oración final con "para" en el corpus de aprendices de español: la interferencia del infinitivo flexionado en aprendientes lusófonos de ELE T2 - The final sentence with Para in Corpus of Spanish Learners (CAES): The interference of the inflected infinitive in lusophone learners of SFL DO - 10.18002/ehf.i44.7346 M2 - 67 ER -