español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
Cambiar navegación
Contactez-nous
Faire parvenir un commentaire
Enlaces y accesos
Derechos de autor
Políticas
Guía de autoarchivo
FAQ y ayuda
La ULE y el Acceso Abierto
español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Repositorio
Institucional
Abierto
Chercher dans le dépôt
Cette collection
Parcourir
Tout BULERIA
Communautés & Collections
Auteurs
Directores
Titres
Sujets
Facultad/Centro
Área de conocimiento
Fecha de creación/publicación
Titulación
Cette collection
Auteurs
Directores
Titres
Sujets
Facultad/Centro
Área de conocimiento
Fecha de creación/publicación
Titulación
Mon compte
Ouvrir une session
Statistiques
Statistiques d'usage de visualisation
Otros enlaces
Envíos recientes
Accueil de BULERIA
Publications Scientifiques
Untitled
Envíos recientes
Accueil de BULERIA
Publications Scientifiques
Untitled
Envíos recientes
Untitled: Envíos recientes
Voici les éléments 1-20 de 4694
Soil-plant relationship in Calluna heathlands after experimental burning and nitrogen fertilization, studies from NW Spain
Marcos Porras, Elena María
;
Taboada Palomares, Ángela
;
Calvo Galván, María Leonor
(
2015
)
En búsqueda de acuerdos sobre los fines pedagógicos que han de regir en la Educación Física
Hortigüela Alcalá, David
;
Pérez Pueyo, Ángel Luis
;
Hernando Garijo, Alejandra
(
2022
)
La brecha digital destapada por la pandemia del coronavirus: una investigación sobre profesorado y familias
Fernández Río, Javier
;
López Aguado, Mercedes
;
Pérez Pueyo, Ángel Luis
;
Hortigüela Alcalá, David
;
Manso Ayuso, Jesús
(
2022
)
Biotreatments Using Microbial Mixed Cultures with Crude Glycerol and Waste Pinewood as Carbon Sources: Influence of Application on the Durability of Recycled Concrete
García González, Julia
;
Serrano-González, Lorena
;
Merino Maldonado, Daniel
;
Antolín Rodríguez, Andrea
;
Lemos, Paulo C.
;
S Pereira, Alice
;
Faria, Paulina
;
Juan Valdés, Andrés
;
Morán del Pozo, Julia María
(
2022
)
Failure under stress of grapevine wood: The effects of the cerambycid Xylotrechus arvicola on the biomechanics properties of Vitis vinifera
Rodríguez González, Álvaro
;
Casquero Luelmo, Pedro Antonio
;
Carro-Huerga, Guzmán
;
García González, Julia
;
Álvarez García, Samuel
;
Juan Valdés, Andrés
(
2020
)
Nueva ley educativa y nuevo currículo en educación física
Pérez Pueyo, Ángel Luis
;
Casado-Berrocal, Óscar M.
;
Hortigüela Alcalá, David
;
Vargas Macías, Alfonso
;
Heras Bernardino, Carlos
;
Garrote García, Jorge
(
2022
)
Adicción a correr: una revisión desde sus inicios hasta la actualidad
Nogueira López, Abel
;
Salguero del Valle, Alfonso
;
Márquez Rosa, Sara
(
2017
)
Physical Education in the COVID-19 context. A tale from teachers of different educational stages
Hortigüela Alcalá, David
;
Hernando Garijo, Alejandra
;
Pérez Pueyo, Ángel Luis
(
2021
)
The psychometric properties of the person-centered therapeutic relationship in physiotherapy scale
Rodríguez Nogueira, Óscar
;
Morera-Balaguer, Jaume
;
Nogueira López, Abel
;
Roldán Merino, Juan
;
Botella Rico, José Martín
;
Del Río Medina, Sonia
;
Moreno‐Poyato, Antonio R.
(
2020
)
“Oh, My God! My Season Is Over!” COVID-19 and Regulation of the Psychological Response in Spanish High-Performance Athletes
González Hernández, Juan
;
López More, Clara
;
Yüce, Arif
;
Nogueira López, Abel
;
Tovar Gálvez, Maria Isabel
(
2021
)
Reconsidering item response categories in gaming disorder symptoms measurement
King, Daniel L.
;
Nogueira López, Abel
;
Galanis, Christina R.
;
Hamamura, Toshitaka
;
Backlund, Christian
;
Giardina, Alessandro
;
Billieux, Joël
;
Delfabbro, Paul H.
(
2023
)
The Attitudinal Style as Pedagogical Model in Physical Education
Pérez Pueyo, Ángel Luis
;
Hortigüela Alcalá, David
;
Hernando Garijo, Alejandra
;
González Víllora, Sixto
;
Sánchez Miguel, Pedro Antonio
(
2021
)
The Attitudinal Style as a Pedagogical Model in Physical Education: Analysis of Its Effects on Initial Teacher Training
Pérez Pueyo, Ángel Luis
;
Hortigüela Alcalá, David
;
Hernando Garijo, Alejandra
;
Granero Gallegos, Antonio
(
2020
)
Do It, Don’t Feel It, and Be Invincible: A Prolog of Exercise Addiction in Endurance Sports
Nogueira López, Abel
;
Tovar Gálvez, Maribel
;
González Hernández, Juan
(
2019
)
Do work-life balance measures influence the performance of Spanish listed companies?
Calzón Menéndez, Faustino
;
Sacristán Navarro, María
;
Cabeza García, Laura
(
2024
)
La evaluación formativa. El mito de las rúbricas. Alternativas en la elaboración de instrumentos de evaluación en Secundaria
Herrán Álvarez, Israel
;
Heras Bernardino, Carlos
;
Pérez Pueyo, Ángel Luis
(
2019
)
Mechanical behaviour of grapevine wood affected by Xylotrechus arvicola
García González, Julia
;
Rodríguez González, Álvaro
;
Juan Valdés, Andrés
;
Casquero Luelmo, Pedro Antonio
;
Pereira García, Fernando José
;
González López, Óscar
;
Guerra Sánchez, Marcos
;
Morán del Pozo, Julia María
;
Juan Valdés, Andrés
(
2023
)
Cooperative Learning and Students’ Motivation, Social Interactions and Attitudes: Perspectives from Two Different Educational Stages
Hortigüela Alcalá, David
;
Hernando Garijo, Alejandra
;
Pérez Pueyo, Ángel Luis
;
Fernández Río, Javier
(
2019
)
The Perverse Dynamics of University Career: A Narrative Analysis Based on the Personal and Professional Implications
González Calvo, Gustavo
;
Hernando Garijo, Alejandra
;
Hortigüela Alcalá, David
;
Pérez Pueyo, Ángel Luis
(
2020
)
The Coexistence Plan at a Secondary School: Analysis Based on the Voices of Students and Teachers
González Calvo, Gustavo
;
Hortigüela Alcalá, David
;
Hernando Garijo, Alejandra
;
Pérez Pueyo, Ángel Luis
(
2019
)