TY - JOUR AU - Corderi Novoa, Modesto AU - García Mayo, María del Pilar DA - 2022 SN - 2444-832X UR - http://hdl.handle.net/10612/16723 AB - [ES] : Este estudio investiga el impacto de las técnicas de enseñanza performativa del lenguaje (PLT) en las variables orales de fluidez, comprensibilidad y acento. 16 estudiantes de chino mandarín (L1: español) de la Escuela Oficial de Idiomas en... AB - [EN] This study examines the impact of Performative Language Teaching (PLT) techniques on speech variables such as fluency, comprehensibility, and accent. 16 learners of Mandarin Chinese (L1: Spanish) from the Official Language School in the city of... AB - [ZH]... LA - spa PB - Universidad de León KW - Lenguas KW - Lingüística KW - Teatro KW - Traducción e interpretación KW - Enseñanza de idiomas KW - Lingüística aplicada KW - Enseñanza performativa de idiomas KW - Chino mandarín KW - Teatro KW - Language teaching KW - Applied linguistics KW - Performative Language Teaching (PLT) KW - Chinese Mandarin KW - Drama KW - 语言教学 KW - 应用语言学 KW - 戏剧化教学法 KW - 普通话 KW - 戏剧 TI - El impacto de técnicas de enseñanza performativa del lenguaje en las habilidades orales de una clase de chino como lengua extranjera = 戏剧化教学法在对外汉语课堂对口语能力的影响 T2 - The Impact of Performative Language Teaching on Oral Skills in the Classroom of Chinese as a Foreign Language DO - 10.18002/sin.v14i1.7381 VL - 14 M2 - 79 ER -