• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
  • Contact Us
  • Send Feedback
  • Enlaces y accesos
    • Derechos de autor
    • Políticas
    • Guía de autoarchivo
    • FAQ y ayuda
    • La ULE y el Acceso Abierto
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Repositorio
    Institucional
    Abierto

    Browse

    All of BULERIACommunities and CollectionsAuthorsDirectoresTitlesSubjectsFacultad/CentroÁrea de conocimientoFecha de creación/publicaciónTitulaciónThis CollectionAuthorsDirectoresTitlesSubjectsFacultad/CentroÁrea de conocimientoFecha de creación/publicaciónTitulación

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Otros enlaces

    View Item 
    •   BULERIA Home
    • Scientific Production
    • Trabajos Fin de Grado y Máster
    • View Item
    •   BULERIA Home
    • Scientific Production
    • Trabajos Fin de Grado y Máster
    • View Item

    Compartir

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Academic Search
    Título
    The "pros and cons" essay as an ELT School genre = Las redacciones de "pros" y "contras" como género en la enseñanza de inglés
    Autor
    Galán da Costa, Ana Lis
    Director/es
    Moreno Fernández, Ana IsabelAutoridad Buleria
    Facultad/Centro
    Facultad de Filosofia y Letras
    Área de conocimiento
    Filologia Inglesa
    Titulación
    Máster Universitario en Formación del Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas
    Fecha
    2018-07-03
    Abstract
    As a future highschool EFL teacher, the analysis of pedagogical material for the improvement of student’s learning experience is one of my main interests. Because of this, the present study focuses on the analysis of a selection of argumentative texts, specifically PCEs, taken from textbooks of different publishing houses (Oxford, Burlington, Macmillan, Cambridge, Longman) and for the level of Bachillerato. The aim of this study is two-fold: to find out whether authors propose the same model for this subgenre and have a clear idea of its conceptualization, and to identify the typical generic structure of PCEs, also analysing which language expressions are associated with each move and step, and the different ways PCEs can be organised formally. The results from the analysis of the generic structure will be used to create proposals for its application in the EFL class
    Materia
    Lengua inglesa
    Palabras clave
    Enseñanza
    Pros
    Contras
    Género
    Idioma
    eng
    Tipo documental
    info:eu-repo/semantics/masterThesis
    URI
    http://hdl.handle.net/10612/8636
    Collections
    • Trabajos Fin de Grado y Máster [2047]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    Ana Lis Galán TFM Pros and cons essay final.pdf
    Tamaño:
    1.192Mb
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen