• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
Consorcio BUCLE Recolector
  • Contact Us
  • Send Feedback
  • Enlaces y accesos
    • Derechos de autor
    • Políticas
    • Guía de autoarchivo
    • FAQ y ayuda
    • La ULE y el Acceso Abierto
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Repositorio
    Institucional
    Abierto

    Consorcio BUCLE Recolector

    Browse

    All of BULERIACommunities and CollectionsAuthorsDirectoresTitlesSubjectsFacultad/CentroÁrea de conocimientoFecha de creación/publicaciónTitulaciónThis CollectionAuthorsDirectoresTitlesSubjectsFacultad/CentroÁrea de conocimientoFecha de creación/publicaciónTitulación

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Otros enlaces

    View Item 
    •   BULERIA Home
    • Scientific Production
    • Untitled
    • View Item
    •   BULERIA Home
    • Scientific Production
    • Untitled
    • View Item

    Compartir

    Export

    RISMendeleyRefworksZotero
    • edm
    • marc
    • xoai
    • qdc
    • ore
    • ese
    • dim
    • uketd_dc
    • oai_dc
    • etdms
    • rdf
    • mods
    • mets
    • didl
    • premis

    Citas

    Título
    Effects of teaching planning strategies to first-grade writers
    Autor
    Arrimada, María
    Fidalgo, Raquel
    Facultad/Centro
    Facultad de Educacion
    Área de conocimiento
    Psicologia Evolutiva y de la Educacion
    Título de la revista
    British Journal of Educational Psychology
    Número de la revista
    4
    Editor
    British Journal of Educational Psychology
    Fecha
    2019
    ISSN
    0007-0998
    Abstract
    Traditionally writing instruction at the start of school has focused on developing students’ ability to spell and handwrite. Teaching children explicit selfregulatory strategies for developing content and structure for their text has proved effective for students in later grades of primary (elementary) education
    Materia
    Educación
    Palabras clave
    Planning strategies
    Handwriting skills
    Peer review
    SI
    URI
    http://hdl.handle.net/10612/14964
    DOI
    10.1111/bjep.12251
    Collections
    • Untitled [2790]
    Show full item record
    Files in this item
    Nombre:
    Effects of teaching planning strategies to first‐grade writers.pdf
    Tamaño:
    305.3 xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.size-kilobytes
    Formato:
    Adobe PDF
    Thumbnail
    FilesOpen